.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مازندران فعال شد
جبهه ایستادگی ایران اسلامی با تعیین اعضای آن در استان مازندران تشکیل و فعال شد.در جلسه ای که شامگاه پنجشنبه با حضور عبدالحسین روح الامینی نماینده جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان در ساری برگزارشد...
جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مازندران فعال شد

جبهه ایستادگی ایران اسلامی با تعیین اعضای آن در استان مازندران تشکیل و فعال شد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از مهر، در جلسه ای که شامگاه پنجشنبه با حضور عبدالحسین روح الامینی نماینده جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان در ساری برگزارشد، عباس رمدانی به عنوان مسئول این جبهه در مازندران معرفی شد. همچنین غلام علی رنجبر، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی ساری به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری این جبهه در مازندران معرفی شد.

عباس رمدانی مسئول جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مازندران گفت: از تشکلهای مختلف سیاسی استان که اعضای اصلی تشکلهای استانی هستند در این جلسه حضور یافتند.

مسئول جبهه ایستادگی در مازندران افزود: جبهه ایستادگی در اکثر استانهای کشور با حضور مسئولان تشکیل شده و در مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس، پس از انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این جبهه با هدف جذب حداکثری و دفع حداقلی در صدد افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

غلام علی رنجبر، رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی در مازندران با تاکید بر تقویت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها، افزود: نامزدها نباید از طریق تفرقه و توطئه، به دنبال کسب کرسی مجلس باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانه ملت در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مجلسی مقتدر و ارزشی، دولت و جامعه ارزشی را به دنبال خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1390
برادر ارزشی جناب آقای رمدانی امیدوارم در خدمت به اسلام و انقلاب موفق و موید باشید - فرهنگی بسیجی جعفر قربان پور از ساری
نا شناس 1 بهمن 1390
امان از دست این جبهه ها . نیست که از بس تنوع و جهات داره , ادم نه میتونه دوست رو بشناسه و نه دشمن رو . که بدونه با کی باید بجنگه و با کی مسامحه کنه و با که مصالحه .
و متاسفانه همه هم خودشونو برتر و عاقلتر و روش خودشونو بهتر از دیگری میدونن و برای تصاحب کرسی مجلس و کسب قدرت در قوای سه گانه از همه اهرمها استفاده میکنند.
خواهشا این جبهه مبهه بازی ها را بزارین کنار و بفکر کشور و ملت باشین که اینا واسه فاطی ... نمیشه . و مرم را هم اسیر توهمات یارگیریهای خودتون نکنید و فکر نان کنید که خربزه اب است . البته ببخشید , چون این ضرب المثل بیربط بود . زیرا این جبهه تشکیل دلدنها برای شما نون داره و اب خربزه گیر مردم میاد..
مجید 3 بهمن 1390
سلام
انتخاب آقای مهندس رمدانی را تبریک عرض میکنم و آرزوی سلامتی برای ایشان دارم
الهی 5 بهمن 1390
جناب اقای رمدانی واقای دکتر رنجبر انتخاب شایسته شما را تبریک گفته و ارزوی موفقیت دارم.جبهه حامیان ولایت ساری
dadmast 6 بهمن 1390
عباس جان فرصت نکردی نظرات رو بخونی یا خوشت نیامده بزنی تو که با جنبه بودی چی شد بی جنبه شدی ؟ اگر نظراتمو نزنی اذیتت میکنم تمام نظراتمو بزن والا بدجوری کلامون میره تو هم !!! پس بچه خوبی باش نظرات رو تو سایت چاپ کن بای بای

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.